Zásady kvalitního spánku 23. 10. 2015

Kvalitní spánek je alfou a omegou zdravého, plnohodnotného života každého člověka. Jeho prostřednictvím dochází k regeneračním procesům, které jsou nutné pro fungování našeho organismu. Naše tělo bez spánku nemůže žít. Během něj dochází k hluboké relaxaci našeho svalového i kosterního systému a obnově vnitřních orgánů a jejich funkcí. Vedle tělesného odpočinku poskytuje spánek prostor i pro neméně důležitý odpočinek psychický.

Nemůžete usnout?

Se spánkem opouštíme své každodenní starosti a naše mysl se dostává do stavu absolutního klidu, centrální nervová soustava má čas na obnovu. Aby náš spánek zajistil vše výše jmenované, musí být zdravý a kvalitní, tzn. dostatečně dlouhý a hluboký. Délka spánku dospělého člověka by měla být alespoň 8 hodin denně. Samotný čas ale nestačí, stejně důležitá je i hloubka spánku. Není-li spánek dost hluboký, nerealizují se v něm všechny cykly. Především cyklus REM (Rapid Eye Movement), v němž se nám zdají sny, a non-REM (fáze nejhlubšího spánku) jsou velice důležité pro správné fungování naší centrální nervové soustavy. Chceme-li, aby náš spánek byl kvalitní, měli bychom se držet určitých zásad spánkové hygieny.

Diskuse

Záruka spokojenosti

Když nebudete se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete ho do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

Eliška Bučková doporučuje!

Česká Miss a účastnice prestižní světové soutěže krásy Miss Universe doporučuje naše produkty.